tisdag 27 maj 2008

Passar på att lägga ut lite bilder.. nedanför är kvällens bad... vilket resulterade i nr 2 i baljan.... vilket aldrig har hänt förut, men någon gång måste ju vara den första.... han lika nöjd och glad ändå... de är ju för roliga dom små liven... dock inte lika roligt för mig.

idag så har Johnni varit ute och grejat i trädgården lite. ska så gräs på några ställen... framför våran kommande altan tex.. ska även så gräs över snadlådan för den vill vi inte ha kvar... ska ev. köpa en sköldpaddsandlåda...
sen när Johnni åkte till jobbet så åkte jag och melwin till grums och hämtade farmor. skulle köra henne till helmia i stan. hon skulle hämta deras bil. sen åkte vi ut till Bergvik... spenderade självklart kanske lite för mycket pengar... jag fick mig i alla fall en ny väska... väskamani nr 1 är jag... så kul med väskor...
Johnni är inte lika road.. haha...
köpte även två nya stor blommor med kruka till köket.. vilket var behövligt. vi har pratat på det ganska så länge, men nu är det gjort. sen så har vi barat latat oss, har suttit hos Susanne och Natalie en stund på eftermiddagen och nu så sover min lilla älskling.
själv så ska jag plocka undan lite innan desepret börjar.
från det ena till det andra så hoppas jag verkligen att vädret håller i sig nu. är ju så skönt.



kvällens bad :)


Rupan i vädret

Melwin första glass... kan hålla själv...


Tvättmaskinen är spännande



Nu var det inge roligt lägre... kryper till något annat :)




Tandborstiningen gjord... mumma å suga på tandborsten




Njut i värmen. hade


1 kommentar:

Nathalie sa...

Vad söt han är Melwin! Och vad himla stora dom är nu barnen.. inge bebisar längre jue.. =(