fredag 9 maj 2008

Fredag

hejsan på er alla i solen.
vilket underbart väder. Igår fick man lite färg på armarna, inte dumt, jag som är så blek. på Morgonen igår så åkte jag och Melwin till föräldrarfikat. blev inte så många men mysigt var det, satt ute på altanen och pojkarna lekte, Har kommit med några pappor i gruppen nu också, kul men Johnni är nog inte så intresserad av det skulle jag tro.... men vem vet....
kankse skulle prova.

Sen när Johnni kom hem från jobbet så slängde jag mig på cykeln och cyklade hem till mamma och pappa, är lite mer än 1,5 mil.... pust i värmen.
sen kom johnni och hämtade mig eftersom Nova har varit hos mamma hela dagen, och jag var inte så särsillt sugen på att cykla hem.... en vända i taget...

Idag är det helt fullt på schemat.
nu ska vi försöka få lite frukost och kanske hinna med en promenad, Melwin har precis vaknat, ligger och pratar i sängen.
Sen så sska Susanne och jag in till Stan och shoppa lite scrappingsaker, blir nog lunch också skulle jag tro.
sen bär det iväg till babysim i Deje.
Och ikväll så ska Melwin sova hos Putte och Sandra för vi ska ut... ska bli kul. blir nog antagligen Harrys.
Första gången han ska sova där, men det ska nog gå bra.
så idag blir det full rulle...

Bäst att sätta igång.

Inga kommentarer: