onsdag 7 maj 2008

Ny Blogg.....

Har äntligen tagit mig i kragen och skaffat mig en egen, har ju bloggat via familjeliv förut men nu tyckte jag att det var dags fö en egen, kankse blir mer skrivet då....
vem vet....
Nu sitter jag i alla fall på jobbet (shell) jobbar bara mellan 17-21 idag eftersom JOhnni först slutar 16.
Här kan det lätt bli lite tråkigt så därför passade jag på...

Vilken super fin dag det har varit idag... SÅ varmt och skönt.
jag och Melwin och Nova tog oss en promenad imorse vid 10 redan och det var så skönt.
sen åkte vi in till stan där vi träffade Nina och Kiela, jag köpte mig en ny plattång, kostade på mig en dyr en faktiskt, fast jag hade förvänata mig några hundra till, så det blev billigare ändå... nu krånglar jag till det. men... men....

sen när vi kom hem så blev det sängen för Melwin, så jag passade på att packa upp mina nya gardiner och självklart så behövdes det både sprättas och sys,
så jag satte mig på en filt i gräset och sprättade tycg, passade på att sola min BLEKA ben... usch så vita...
gardinerna blev precis färdiga tills Johnni kom hem, sen var det bara att åka.... skulle hellre varit hemma i solen men det skulle tydligen vara fint hela veckan... hoppas...

nej, nu ska jag greja lite här inne...

1 kommentar:

Nathalie sa...

Vad kul att du oxå börjat blogga! =)Roligare när man har en egen! Hoppas allt e bra med er!