onsdag 21 maj 2008

inte så farligt...

har inte varit så farligt med lillen idag...
inatt så vaknade han vid halv tre.. låg och smågnällde då och då till halv fem, då fick han välling och en supp och sov till 08.
då låg han i sängen och lekte medans jag duschade....
sen låg vi på vardagsrumsgolvet... han kröp runt och jag kollade på en film... han var väldigt nöjd med tillvaron, bara han fick klänga på mig.. han ska ju ställa sig upp hela tiden.. och senare på dagen resulterade det till lite näsblod... slog näsan i barnvagnshjulet....
detta är ju bara början... haha....
stackars liten...

sen tog vi oss en promenad och när vi kom hem så hade pappa vaknat så vi åkte till affären allihoppa...
behövdes ladda upp lite i kylskåpet...

Nu sitter jag på jobbet, börjar närma sig stängningsdags.... äntligen...
så drygt vissa dagar... som den här....
har förberett det mesta... så jag får nog surfa vidare ett tag till...

Go kväll

Inga kommentarer: