tisdag 20 maj 2008

Dubbelt upp

Tänkte passa på att blogg lite innan jag går och lägger mig...
igår så bestod min dag bara av jobb, hann inte göra så mycket mer. Johnni jobbar ju natten nu så när jag kom hem från jobbet så hämtade jag Nova och babyvakten hos henka och susanne och sen blev det inte så mycket mer.
var fortfarande trött och sliten... sitter ju i flera dagar efteråt, särskilt nu när man inte är så van längre. haha.. börjar bli gammal tror jag.. :)

Imorse så var vi ute och gick, och jag kan lova att regnet jagade oss runt... ca 2 min efter att jag öppnade dörren hemma så började det regna.... tur vill jag lova.
sen för att födriva tiden lite så åkte vi upp till mamma och Pappa.
fick mig lite mat., ärtsoppa och pannkakor...

sen var det till att hålla melwin vaken på hemvägen, tur att det inte är så långt,
Johnni var redan vaken när vi kom hem och melwin la vi direkt så han skulle hinna sova lite innan han skulle med johnni till farmor...

Jag passade på att träna dubbelt upp denna gång med. först var det spinning i 75 min och sen styrketräning 1 timme.. skönt efteråt.
passade även på att städa överallt och slänga lite gamla blommor som vi har samlat på oss... som vanligt... jag och blommor...

När Johnni och Melwin kom hem så hade Melwin feber så det blev en supp och lite välling och sen sova...
så jag ska passa på och sova snart. känner på mig att det kanske inte blir så mycket av det inatt...
Annars så kryper Melwin runt här hemma. trodde faktiskt att han skulle skippa krypning ett tag och gå direkt, men nu kryper han för fullt...
och Novas matskål ligger illa till och så fort man säger aj aj så hänge underläppen och han blir SÅ lessen... han är ju för go...
men det är lika bra han lär sig...

nej, nu får det vara bra fär denna gång

1 kommentar:

Nathalie sa...

Shit,spinning i 75minuter! det skulle vara döden för mig det, räcker gott och väl med 45.. hihi =) Kul förresten att Melwin kryper =) dom är stora nu barnen!