måndag 26 maj 2008

Måndag!!!

Tänkte skriva några rader med.. har ju äntligen lagt ut bilderna från min systers bröllop...
tar sin tid ibland...

Idag så har vi inte gjort så mycket... pysslat lite hemma, med allt som måste göras ibland... När Johnni åkte till jobbet och Melwin sov så passade jag på att klippa gräset.
behövdes faktiskt nu...
sen på kvällen så har vi varit och hälsat på min mamma, hon har ju varit i sthlm under helgen så hon fick ett försenat mors dag kort och två lotter... men ingen vinst som vanligt.

Sen var vi även förbi Sandra och lämnade av lite saker, sen bar det viäg hem för välling och sova.. Melwin var så trött även fast han sov flera timmar på dagen....

Jag har nu suttit och beställt massor av kort.. var ett tag sen jag gjorde det och det blev ca 330 kort.. fast mycket av det är ju bröllopet...

så imorgon så blir det till att köpa lite album så jag kan sätta in alla korten... det är ju så mycket roligare att ha alla korten i album, blir aldrig att man sitter framför datorn och kollar....

nej, det blev en kortis idag...
ska greja lite innan Johnni kommer hem, då ska vi se klart på en film..

Inga kommentarer: