onsdag 14 maj 2008

Kallt.....

vart har värmen tagit vägen?????

är ju kallt ute nu, fast det är ganska så skönt på jobbet.
har jobbat månadgkväll och så sitter jag på jobbet nu... i måndas så hållde Nina mig sällskap ganska länge. då går tiden lite fortare i alla fall :)

Igår så åkte vi in till stan på morgonen... jag fick min lugg tillklippt... växer ju som ogräs...
var även på bergvik och spenderade lite pengar. köpte mig ett par löp/gå skor vilket är väldigt behövligt eftersom jag är ute och går varje morgon.
Hittade även ett par ballerinaskor eller något liknande i alla fall., jag har tittat på stan flera gånger när jag har gått själv men har aldrig hittat några som passar men helt plötsligt bara för att Johnni är med så hittade jag ett par som passade perfekt... på första paret jag provade dessutom....
HELT otroligt.... men bra, bra pris var det också....
så ingen var nöjdare än jag igår.. :)

Passade även på att äta mat på bergvik, Melwin skulle ju ändå ha :)
gott var det... måste ju unna sig lite ute mat iblanad.. haha...
När vi kom hem så var det lungt några timmar innan jag skulle iväg på spinning.
Johnni hade träning i slotsbron så han tog med sig Melwin till farmor så då passade jag på att köra ett pass till, så det blev en timme styrketräning på det....
kändes bra när man kom hem :)

Idag så har vi bara hunnit med promenaden och JOBBA. är så dryg ibland att jobba kvällen
fast idag har det gått ganska så fort än så länge....

Imöra så ska jag ut med jobba och äta... på tal om ute mat.. ca 3:e denna veckan.. haha...
ska i alla fall tacka av två som ska sluta...
så mamma ska passa melwin några timmar eftersom Johnni har match...
blir även mamma som lägger honom, hinner nog inte hem till 19....
men vi får se hur det blir...

bäst att jobba på lite... haha...

Inga kommentarer: