lördag 31 maj 2008

Mariebergsskogen

idag har jag, Melwin, Susanne och William tillbringat största delen av dagen på mariebergsskogen... det var mycket varmt kan jag lova. brände mig på ryggen kan jag lova...
William sprang runt och lekte bedans vi satt på en filt... dåligt med skygga, men barnvagnen kom till hjälp... sen så gick vi och kollade på alla djuren cokså fick Melwin lunch och vi andra fick oss en glass... mumma...
sen så åkte vi ut till bergvik och spenderade både tid och pengar där... melwin fick sig ett par shorts och tvy pyjamas med korta armar och ben... är så varmt på gans rum så det behövs, fast det slutar nog med att det bara blir blöja... särskillt om det blir värre än den här värman...
jag hittade mig två par shorts och två linnen... shortsen var behövliga... jag trivs bra i kjol men shorts är bra att ha...

Nu så har melwin badat och fått välling så nu tror jag faktskt att han sover... blev så tyst i alla fall...
jag ska nog bara ligga och slappa, är helt slut efter idag.. man är ju inte riktigt van värmen än känner jag..... fast det är underbart att sommaren är här...

Just det. igår så bokade jag även två stugor till skara sommarland i Juli... vi ska åka med Henka och Susanne med fam. ska bli jätte kul, och skönt att komma bort lite...
fast det är bara två nätter, men det räcker känner jag...

nej, ska kolla vidare här innan jag intar soffan :)






















Inga kommentarer: