fredag 16 maj 2008

kalasat

Idag så har vi varit på kalas, pappa fyller 62 idag. Han fick en åkbar gräsklippare av mamma, eftersom han aldrig får tummen ur att köpa en själv... haha. lika bra amma fixar det....
han såg bra sugen på att börja klippa men tyvärr så duggade tätt med regn :(

idag så har vi även varit på babaysimmet.... trevlig, fats dagen blir lite konstig för Melwin eftersom han brukar sova vid den tiden, så han brukar vara ganska så trött på fredag kvällarna, så ikväll så somnade han strax efter 19, somnade på stört tror jag... tyst blev det i alla fall....
Stor börjar han bli nu också... kryper.. eller han tar sig fram åtminstonde.. haha.. det tar sig i alla fall....
och TITTA säger han i princip hela tiden.... roligt ord det där :)
och pussas ska han göra... kommer och gapar med stor mun och ser helt konsentrerad ut när han vill ha puss.. mammas lilla goding är det :)

Igår så var jag ut och åt med jobbet, var på cafe august.
väldigt god mat, blev rödpätta med potatis för min del.... mumma....
efter det så gick jag och Nina på bergvik en liten stund, inte för att någon av oss hade speciellt mycket pengar att shoppa för men det blev lite tittande... kom hem vid 19.30 då hade mamma lagt Melwin fast hon visste inte riktigt om han sov, hon hade lagt honom i hans säng och sen var det tyst i alla fall och när jag kom upp så sov han så gott....
duktig kille... man ska ju vara snäll när mormor kommer :)

Imorgon så är det fullt på shemat men det tar vi på söndag....

God natt

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja jag hörde att det blev bröllop istället för kalas :-) Roligt, det hade ni ingen aning om va. Hoppas ni mår bra idag då (söndag).
Kram Kram