söndag 11 maj 2008

Helgen som varit...

Tänkte passa på att blogga lite medans Melwin sover...
i Fredas så var det som sagt full rulle HELA dagen med både shopping och babysim. lika roligt som vanligt.

Sen vid 16.30 så åkte vi till putte och Sandra och lämnade Melwin och sen var det bara att åka hem och göra sig iordning.
Henka körde oss till stan. hämtade Mikael och hans tjej Karin. Letade efter en uteservering men det var inte så lätt, men till slut så blev det 4 lediga platser på pitchers. Åt värdens räkmacka... SÅ stor och gott var det...mums...
sen åkte vi hem till Mikael och karin, blev lite cider och lars winnerbäck så klart.... riktig sommar musik... SÅ bra.
Sen åkte vi till harrys. jag mötte Nina där, blev faktiskt inte så mycket dansat denna gång, blev så mycket annat.
mamma kom i alla fall och hämtade oss efter en lyckad ute kväll. Fredrik (bror) liftade med oss hem också...

Hämtade Melwin vid lunch. Han hade varit SÅ snäll. Fannie, (brosans äldsta) och hennes kompis hade grejat med honom hela kvällen, badat och lekt så ahn var väll nöjd försår jag.
sen åkte vi till svärmor, blev grillning... gott...

sen spenderade vi kvällen hos Henka och Susanne, spelade kort till klockan var 01.30....
då var jag trött som en gris....
ännu tröttare imorse :)
men man är ju inte van vid utelivet nu förtiden... haha....

Idag har jag ialla fall tagit en långpromenad med Melwin och Nova,
och nu har jag klippt gräset och trimmat det fint vid kanter och rabatter... ocg krattat hela gräsmattan ovh det är SÅ tråkigt, fast det blir så fint när det är gjort. tog mig en välförtjänt dusch nu...skönt...
får se bara när Melwin hade tänkt sig att vakna, ska handla för vi ska grilla med Henka ikväll... susanne jobbar tyvärr...

Nej, ska betala lite tradera räkningar..

Inga kommentarer: