tisdag 28 april 2009

Utvecklinssamtal, umgåtts och shoppat

Ja, det är ungefär vad som har varit på min lista idag.
Började med att jag och Melwin skulle vara på dagis vid 9.30 för utvecklingssamtal... helt onödigt för våran del, de hade inget att säga och inte jag heller, så länge Melwin är nöjd så är jag nöjd :)

efter det så tog vi oss en tur till dyvelsten och hälsade på kusinerna, de var ute och lekte en stund medans jag och Sus tölade lite, sen åkte vi till Lokalen där Håkan var, Melwin somnade i bilen och där sov han i nästan 2 timmar, helt utslagen, när han vaknade så åkte vi till puben i Fif och köpte med mat bort till lokalen där vi åt, Melwin åt inget, kände på mig att han inte var som vanligt... men men...
sen åkte vi in till Brgvik där Nina väntade, och Melwin var inte glad... misstänkte feber och mycket riktigt när vi kom hem hade han 38,8... typiskt...
På bergvik blev det i alla fall lite shoppat, det mest välbehövliga en keps till Melwin som han senare på kvällen inte ville ta av sig.
Nina och Jesper följde med till oss efteråt och jag gjorde spagettilåda... mumma

Nu sover Melwin sen några timmar, får se hur det går inatt, hoppas han blir bättre, ledigt imorgon som tur är.

ska packa väskan inför imorgon då vi förhoppningsvis åker till mariebergsskogen om han inte är för dålig.

Hade




Melwin i nya kepsen

Inga kommentarer: