fredag 3 april 2009

Dubbelskift

ja, idag så blev det dubbelskift.
började 06.45-15.30 på csk... mitt vanliga jobb, sen direkt till Forshaga och jobba 16-21 på shell... ja, har man inget liv så haha... nej men man får väll ställa upp när andra har ett liv :)

Har precis satt mig vid datorn och tänkte passa på att få ner några rader här... har härjat runt här.. fyllt på ALLT som kunde tänkas fyllas på... och när jag har uppdaterat färdigt här så blir det till att sopa golven... måste verkligen hålla mig sysselsatt...
blir för långtråkigt annars.

under veckan har det inte hänt så mycket, Johnni kom och hämtade Melwin igår igen.. det är ju denna vecka vi delar på... lite komplicerat...
så hela helgen för min del blir på jobbet.
Igår innan Johnni kom så åkte jag och Melwin till Alex och Saku och hälsade på, har ju inte varit där sen den lilla bebben föddes... blev till att snosa bebis... underbart fast väldigt konstig att hålla en sån liten igen... Melwin var där och petade in nappen så fort den åkte ut... gullunge...

ja, nu får det räcka för denna gången.. här ska städas

1 kommentar:

Emma sa...

tänk på alla soppor du kan köpa nu när du tjänar så fett med pengar:).