lördag 18 april 2009

jobb helg!!!

ja, nu är det jobbhelg för min del, vilket också nästan alltid betyder någon slags fest.
igår så var jag ledig... vid 10 så åkte jag till Lokalen, även mamma kom dit så Håkan bytte till sommardäck på våra bilar. TACK för däcken darling:)

sen så åkte jag och Håkan in till stan, var till ikea för jobbets räkning, köpte tavellist + ramar som vi ska ha på jobbet, blev även två pottor till Melwin.
sen lämnade vi av det på jobbet och åkte och åt mat, sen till Forshaga igen. jobbade på Macken från 14.30 till 19, sen kom NIna så vi åkte och köpte grill mat och åkte hem till Håkan. Wallan kom också dit. Blev fläskfile och potatisgratäng... mumma :)
blev några öloch lite till men jag tog det ganska så lungt eftersom jag skulle upp och jobba 06.45.
gick väll och la oss efter många om och men vid 03.30 kanske så jag var lite trött när klockan ringde vid 06.
Lite försenad till jobbet blev vi efter att jag åkte först och hämtade Nina och sen Emma... nina körde vi hem men Emma och jag jobbade till 15.30 idag.
lungt som bara den på jobbet så vi satt några timmar på balkongen i stekhet sol.... Underbart.

nu så jobbar jag på macken till 19. snäll och avlastar Karin lite. sen blir det antagligen grillning hos Emma och Rickard men man vet aldrig, har inte kommit så långt än :)

nej, ska plocka lite här nu

Inga kommentarer: