söndag 19 april 2009

tvådagars

ja, det har det blivit denna helgen. Inte så farligt i fredags men desto verre igår :)

jobbade ju på macken till 19, sen stod jag ute och töla med Nina och Wallan en stund, sen åkte Nina hem och jag åkte hem till Wallan för han skulle åka med upp till Emma och Rickard där det väntades mat. kotletter och potatisgratäng, kors i taket så kom till och med Håkan lagomt till maten :)
tog det ganska så lungt till och börja med, men efter att Wallan (som var alldeles för full) och Håkan (som var tvungen att åka hem till Emil) hade åkte så blev det annat liv. Tyckte det inte fanns något annat att göra än att dricka mig full kändes det som.
Lyckades med det i alla fall.
fick sova kvar hos Emma och Rickard som tur var, så idag när vi vaknde vid 10 så blev det en promenad ner till shell och hyrde film och köpte dricka för att sedan lägga sig på soffan och invänta att Pizzerian öppnade, blev en sallad för min del, orkade inte med något mer, vid 13 så var det dags för både Emma och mig att åka till jobbet... suck. ingen av oss kände för det kan jag säga,
så nu sitter vi här och börjar bli lite piggare, fast sängen är väldigt lockande just nu. har inget kvar att göra heller, lungt som bara den.

Ikväll efter jobbet så ska jag åka förbi hos syrran där Johnni och Melwin väntar... längtar efter lilgrabben nu kan jag säga, vill bara pussa på honom lite.

nej, ska töla lite med Nina nu som kom förbi jobbet

Inga kommentarer: