lördag 4 april 2009

Kvällen...

ja, nu sitter jag på jobbet och här är det ju lika kaos som vanligt....
Kom in en orolig patient som behöver övervak... och hur lätt tror ni är att ringa in någon på en lördagkväll... inte så lätt... jag ringde nog 20 pers som inte kunde...
men efter lite prat med chefen så ringde vi tillslut till våran ordinarie och fick in en till inatt i alla fall så ikväll så är det stenkoll.. jätte kul..

Igår efter mitt pass på shell så åkte jag till Henka och Susanne och töla lite. blir ju inte så ofta man är där på kvällstid längre.. var ju inte som förut när man sprang där titt som tätt :)
ja, se nu hur det går när man är slapphänt... fick dit fet stil... men men ni får ha lite överseende med detta :)

Imorse så blev det en morgonpromenad.. inte så varmt men skönt att komma ut lite.. mötte Helena som även hon satsade på en morgonpromenad.
efter jobbet ikväll så kanske det blir en tur till fif men jag har inte bestämt mig än.. Emma och Rickard har fest.. får se vad man orkar med.. Fest eller sängen...??? vad blir de???

ha de

1 kommentar:

Helena sa...

Ja det va lite kallt men det va skönt med en morgonpromenad!
Vi kanske kan ta en tillsammans nån gång?