torsdag 23 april 2009

Hurtigt värre

Ja, det har det verkligen varit denna veckan.
Både mån, tis, ons och torsdag så har jag och Nina varit ute och gått. Melwin var med Måndag och Torsdag, fast på Tisdag så erbjöd sig Emma komma för hon var Melwin sjuk och på onsdag så körde jag Melwin till Emma i fif så jag och NIna gick ett varv där istället...
ja, så vi har verkligen varit hurtiga... riktigt nöjd över denna vecka i alla fall på den fronten...

annars så har jag jobbat dagen hela veckan så promenaderna har vi tagit direkt efter jobbet, det har varit så lungt på jobbet.. gött de för en gång skull.

Håller även på att budar på tågbiljetter till stockholm imorgon. Jag, Mamma och Melwin har tänkt oss att åka upp till syrran över helgen och hälsa på, så till morgonen står alarmet på 06 så jag hinner vara med på slutauktionen... annars så får vi väll ta bilen upp...
Wich me Luck :)

nu på kvällen så har jag damsugit upp alla döda myror som jag har mördat.... har invasion.... håller på och bli tokig dom är överallt så imorgon så ska jag fösöka ringa och se om dom kan komma och spruta något så dom dör innan jag flyttar härifrån.....
Sen så var även Håkan här en stund, han och grabbarna ska till Åland med innebandyn.. fast det är väll mer ÖL än innebandy :)

jaja, nog klagat... till morgonen så ska även jag och Melwin in på fredagsfrukost på jobbet... mumma de.... vad gör man inte för jobbet haha.... springer där även fast man är ledig... :)

God natt på er alla

Inga kommentarer: