måndag 6 april 2009

Premiär!!!

Ja, idag har det ju varit underbart väder och jag har varit hemma Med Melwin som har feber... inte jätte hög men han är hängig och vill inte äta... mycket sjuk just nu tycker jag och alltid när han kommer till mig.. så jag blir hemam imorgon också.

Så idag gick vi en promenad till apoteket för att fylla på förådet med medicin som har sinat, väldigt skönt att gå tidigt på morgonen.
var även ute en sväng och grjade lite på baksidan.. inga större saker men lite småpyssel bara, sen blev det även en premiär tur på cykeln för Melwin, han ville inte gå av den kanjag säga... åkte även till Shell och töla med Susanne en sväng och lämnade tillbaka en film som jag hade lånat...

Imorgon blir det väll också lugnt, hoppas Melwin piggar på sig så jag kan jobba på onsdag.. hoppas hoppas..

Har även deklarerat idag också, så nu är det gjort... skönt, hoppas bara jag får som jag vill :)

nu ska jag lägga mig och se en film... en gammal klassiker som jag älskar... Dirty dancing... kan inte se den för många gånger...

go kväll

Inga kommentarer: