onsdag 15 april 2009

underbart

ja, idag har det verkligen varit underbart väder. Imorse när jag vaknade (09.00) orkade inte sova längre, kunde knappt andas och tjock i halsen.. jaja nog klagat... men det blev en timmes promenad med Nova. När vi kom hem så var mamma redan hos mig för att hämta Nova + att några gubbar som ska fixa ventilationen ställde av lite grejer på uppfarten.
sen åkte jag en tur till Forshaga, kollade på medans Håkan slet och greja med bilar och var lite smått irriterad :)
Åkte i alla fall till Pizzerian sen och åt mat. mumma, och sen blev det ilfart in till stan, väldigt vad fort bilden går ibland.

väl där så satte jag och Nina oss på balkongen och solade och tölade av oss lite, var ju ett tag sen... när hon hade gått hem så dröjde det inte länge så kom Ylva och Karin och sa att nu går vi att ut och sätter oss på balkongen :) så det blev den tur till.. och det var inte dumt.
Så nu har vi det ganska så lungt, har i alla fall tid att sitta här och skriva av mig lite.

Under påsk har jag ju varit ledig, på fredag så var vi bjudna på mat hos Putte och Sandra, var gott, blev några öl för min del så jag och Melwin gick hem.
På lördag så fick det ju bli en promenad och hämta bilen och sen vid 16 så bjöd mamma alla på mat... Melwin stannade kvar där hela natten, även kusinerna Fannie, Kevin och Nellie skulle sova kvar, för hemma hos pUtte och Sandra var det fest.
så jag åkte och hämtade Henka och Sus och sen åkte vi dit.
blev en krogrunda på stan, väldigt trevligt, dock lite för mycket öl för min del, men så går de ibland.

På söndagen, VÄLDIGT tidigt, klockan var nog halv 10 när jag tog en promenad till bror och hämtade bilen och åkte hem till mamma(tur att det var dåligt med poliser ute) där barnen precis hade ätit frukost. Melwin stortrvides bland sina kusiner.
När jag släppte av dom hos bror så började Melwin stortjuta när alla gick av, han ville ju också med...

På måndag så kom Johnni och hämtade Melwin, och på kvällen så åkte jag till Håkan där vi grillade och såg på film, inte dumt alls med grillning, de bäsat med hela sommaren.

Dagen igår var det fullt upp. jobbade, och som vanligt så var det jag som fick städa bort magsjukan, och det är inge kul kan jag säga, sen solade, sen hem och hämtade träningsväskan och så¨blev det spinning en timme och sen även en runda inne på gymmet. trött som jag var på kvällen så somnade jag framför tvn i vanlig ordning. missade nästan hela desspret housewifes, dubbelavsnitt var det också...
jaja, så går det när man inte får sova på nätterna :)

nej, nu ska jag gör lite nytta innan jag går hem

Inga kommentarer: