fredag 10 april 2009

Påsk...

ja, idag är det långfredag och jag sitter på jobbet... är väldigt trött blev lite sent igår kan man säga. Mamma var så snäll och kom ner vid halv elva på kvällen och sov hos Melwin, så åkte jag till Forshaga, var hemma hos Håkan och Wallan var så klart där också.
Mamma skulle ju ändå komma vid sex på morgonen eftersom jag jobbade så då slapp hon gå upp tidigt i alla fall...

veckan som har gått har varit väldigt lugn, Melwin har ju varit sjuk från dagis, han var där en sväng på Onsdag för då var han feberfri men vid 11 så ringde dom till jobbet och sa att han var så hänging och jätte hostig så det var bara att åka hem, fick ju lämna Emma i sticket men jag tror det gick bra.
ringde även till VC och sa att jag ville få en tid så de skulle få lyssna på honom så det fick jag, för ovanligheten skull så gick det väldigt smidigt, Han fick en kortisontablett för att vidga i halsen, har väll hjälpt lite... men annars så har det blivit molipect för hela slanten..

Så denna veckan har det inte blivit mycket jobb tyvärr men det är ju så när man är själv och har småbarn.
har blivit en del promenader, igår så träffade jag på Jenny och lilla Wilmer så vi stod och töla lite men sen så hängde dom på mig runt på min vanliga runda. trevligt att slippa gå själv för en gångs skull.

annars så har jag bara längtat och längtat och längtat.. nog om det.

idag efter jobbet så ska det bli mat hemma hos Putte och Sandra, ska även passa på att fira Fannie som fyller 13 år idag.

Får ju inte glömma FBK heller, grattis till SM guldet, synd bara att man inte fick vara där och se det själv.

nej nu ska jag jobba vidare

Inga kommentarer: