måndag 30 mars 2009

Världens underbarastegosaste

Kille i hela min värld....
ja, han var jag och hämtade på dagis i dag efter jobbet och han blev så glad när han fick se mig, fast först så var han tvungen att apa sig lite och göra lite konster innan han sprang och gav mig en bamse kram... som jag har längtat, känns som denna vecka har gått JÄTTE sakta...

Man märker nästan för varje gång han kommer så växer han så det knakar, pratar hellre än bra med mycket förstår man ju nu vad han menar... stora killen...

Under helgen så har det bara varit lungt, har tränat några gånger annars så har det varit en lugn helg för ovanlighetens skull.

Igår gick jag upp strax efter tio och skulle göra en go ägg frukost, ringde till mamma och fråga om hon kunder svänga förbi mig och hämta Kevins paket för vi skulle på kalas vid 12 men jag tänkte mig att gå dit...
berättade för mamma att jag skulle äta men då sa hon ju att vi snart skulle på kalas men det var ju vid tolv tänkte jag... jo visst.. smarta jag hade ju inte ändrat om klockan så det var bara att stänga av äggen, ta en banan och på med skorna och gå....
Jätte god frukost... prinsess tårta och massor av kakor... inte bra, inte bra.
jaja så kan det går... efter det så handlade jag och sen hälsade jag på Patrik och carina.. satt där till halv åtta på kvällen.. gött och får töla ur sig lite ibland.
Sen blev det film och mat med Håkan, jag gjorde fläskfile gryta med ris... mumma...

NU så har Melwin precis somnat efter ett kvälls bad så nu ska jag lägga mig på soffan en stund... antar att jag somnar jag med om jag känner mig rätt :)

Inga kommentarer: