tisdag 3 mars 2009

Badhuset

Idag På jobbet så bestämmde Nina och jag att det fick bli en tur till Deje badhus efter jobbet, så det var bara iväg och handla lite och sen hämta Melwin, frågade även Julia och Fannie om dom ville med men det var träning och annat.. får bli en annan gång.

Melwin tyckte det var jätte Kul att bada, men Jesper därimot tyckte det var bäst att klamra sig fast i mamma...
något positivt med babysim :)
Efter badet så svängde vi förbi lokalen en sväng och töla lite... och man kunde inte tro att Melwins händer hade varit med i badet.. haha...
När vi kom hem så blev det pyjamas och välling och direkt i säng med en super trött liten grabb...

Här har jag precis hängt en tvätt och nu väntar jag på att säsongstarten av Despret Housewifes ska börja... min favvo serie, synd bara att våra kära grananr flyttade så nu får jag se det själv...


Igår så kom jag iväg till Gymmet efter jobbet så Melwin fick vara hos Sandra och barnen en stund... var lite lessen när jag lämnade honom men när jag skulle hämta honom så ville han inte med hem... han hade fått en ny idol... Kevin var mest populär.. :)

nej, ska lägga mig i sängen nu och zappa lite innan de börjar.
god natt







Inga kommentarer: