lördag 14 mars 2009

Natten...

Jaha, nu sitter man här på jobbet.. har bara varit här sen 14 och ska vara här till 07.00 imorgonbitti.. jätte kul , men det fattades personal och såklart ställer man upp.. jag skulle ju ändå bara hem och sova så jag kan lika gärna stanna kvar.. är ju inte första gången jag gör så här så det ska nog gå bra...

Kan inte förstå att det redan har gått en vecka sen jag skrev sist.. vart tar tiden vägen... har i alla fall fått spenderat lite tid på gymmet.. bäst att passa på.. och sen så har jag även varit ledig två dagar...
på Onsdag när jag var ledig så blev det sovmorgon... skönt men sen så hade jag en tid inne i stan vid 10.30.. gick på en make-up lektion.. jätte kul att få veta vilka saker jag egentligen ska använda som passar min hud och min färg... köpte på mig lite men finns väldigt mycket mer jag vill köpa men vanligt kommunal arbetare som man är så får det väll vänta.. suck...
sen blev det även en snabb tur till frisören och fick luggen klippt... bäst att passa på..
Åkte sen till Forshaga för att göra en både utvändig och invändig rengjöring av bilen som vi ska sälja.
så fick köra in bilen i Håkan lokal och sen blev det en tur genom tvätten redo att säljas. passade på att töla lite med Susanne också... tog sen med en film från macken.. "rallybrudar" åkte hem och la mig i soffan men det blev inte så mycket tittade för jag somnade... vid 18 var jag redo igen i Forshaga, för då gick Hockeybussen in till LLA.. Färjestad vann efter mycket bråk...

på Torsdag sååkte jag och Håkan till Stockholm för att leverera bilen till Syrran och hennes kille Daniel som har köpt bilen... trevilgt med en liten dagstur + att träffa stockholmarna en snabbis.. blev inte så länge för vid 19 så gick tåget hem...
men nu var det gjort i alla fall. känns skönt att slippa lägga ut den på blocket och krångla... mycket smidigare såhär.

annrs så har helgen bestått av jobb och imorgon när jag har vaknat till liv så ska jag hämta Melwin.. äntligen... längtar som bara den efter min lilla grabb...

ska försöka hitta på något at göra så jag håller mig vaken.

1 kommentar:

Anonym sa...

Inte var det Mary Kay klass du var på?? Hoppas inte det för jag hade tänkt höra med dig om du skulle vilja ha en klass hemma så jag kunde komma å visa produkterna för dig och några av dina vänner. Jag är ju återförsäljare för Mary Kay.Jag hör av mig framöver så får vi se... Måste ta den där fikan åxå.
Kram på dig!!