söndag 1 mars 2009

Innebandy och kalas

ja, under vackan så har det varit jobb varje dag, någon någon träning... min kära syster fick passa Melwin medans jag tränade på fredagen och utbyte mot de så hjälpte jag Julia med en sak på datorn... tjänster och gentjänster... haha :)
Melwin stortrivs i alla fall... har lärt sig säga Julia.. låter så gulligt... jua låter det mer som men en bröjan i alla fall.

Igår på dagen så åkte jag med Nina och kollade på innebandy. skoghalls sista match, de bjöd på smrgåstårta.. så Melwin molade in i vanlig ordning.. mumma..
gick dock inge bra för skoghall, sen blev det en snabbis ut till bergvik och fick handla på mig lite mat och sen direkt till Julias kalas eftersom hon fyllde 13 år igår... GRATTIS.
blev lite tårta och kakor och Melwin härjade av sig med Erjon och Oscar.... var för ovanligheten ganska lungt kalas fast det fattas ju lite folk och det gör ju endel...

Idag så var det jobb för min del även fast jag har Melwin, man får inte alltid som man vill med önskeschema tyvärr.
fick semester igår så det var bara idag som jag behövde barnvakt... snäll mamma som man har ställde ju naturligtvis upp.
Håkan stannade kvar tills Melwin vaknade så mamma slapp att komma vid 06. nog väldigt uppskattat skulle jag tro.
Så nu ska jag väll ta och åka och hämta grabben... plus hinna äta lite mat som mamma bjuder på... tur man har mammor ibland. så kanske det blir en innebandy match till ikväll... vi får se.

ha en bra söndag.

Inga kommentarer: