torsdag 26 februari 2009

Veckan med fettisdag m.m

ja, det bästa med hela veckan var på måndag efter jobbet när jag fick åka och hämta Melwin.. så underbart och nu ska han var hos mig i två veckor... så skönt.

På tisdagen så var jag ledig så då tog Melwin och jag en tur in till Alex och Saku och hälsade på som dessutom går och väntar på att bäbisen ska komma ut... hoppa att det inte tar allt för lång tid.
sen åkte vi ut till bergvik och mötte Håkan, gick runt och kollade på mobil till mig, dags att byta, speciellt abonnemang.. mitt är alldeles för DYRT.. suck...
sen blev det även lunch innan han var tvungen att jobba igen... då åkte jag och Melwin till mitt jobb och hälsade på, fick oss även en varsin semla.. mumma... och Melwin sprang runt i korridoren och in till någon patient och kikade lite.
Sen blev det raka vägen till shell i Forshaga för att hälsa på sus på jobbet... hade med en semla till henne också... var mycket uppskattat :) kul att någon blir glad.

kom hem ganska så sent och då var både jag och Melwin ganska så trötta... men innan de blev sängen så kom Mamma, Julia och Fannie för vi skulle lägga in lite kort på datorn från kalaset i badhuset som inte jag var med på... jag hade beställt lite kort på Melwin från dom :)

igår och idag så är det jobb fast efter jobbet igår så komma Emma en sväng på kvällen och passade Melwin så jag fick åka iväg och spinna lite.. skönt, blir ju lite svårt att komma iväg de veckorna jag har Melwin men Emma var SÅ snäll som kom.. Melwin lika glad för det, blev en tur i pulkan.

så idag efter att jag hämtat Melwin så blir det nog inte så mycket.... bara vara hemma och leka lite.

nej, nu ska jag ha lunch rast snart.
ha de

Inga kommentarer: