måndag 9 februari 2009

Bleu Moon Bar

Jaha, då var det måndag igen då. min helg har varit både bra och dålig.

Fredagen så var jag ledig, tog med Nova och åkte till Forshaga till lokalen och åt frukost bestående av en räksmörgås... mumma...
passade på att köra slut på Nova där inne... kastade en tennisboll i cirka 2 timmar och sen var hon helt slut men hon skulle nog ha orkat i några timmar till...
resten av dagen så var jag helt slut... väldigt förkyld och mådde apa... typiskt jag som nästan aldrig är sjuk.

På kvällen så ringde Håkan och frågade om jag ville med och köra in lite lulle fölk in till stan så det fick jag ju orka med. skönt och komma ut lite....


På Lördagen Mot alla odds så åkte jag till jobbet kl 06. inte pigg kan jag säga, men jag kämpae mig igenom dagen, men gick hem vid 14, slände mig i sängen och somnade.. hade ju inte ställt klockan dum som jag var, så när klockan var 17.30 så ringer Carina... panik, jag skulle hämta dom vid 18 och jag hade inte ätit eller duschat.... har nog aldrig duschat så fort men jag hann tillochmed äta.
Hämtade upp dom och åkte sen och hämtade upp Susanne i Dyvelsten och åkte sen till Emma som hade lite party medans Rickard var ute och roade sig i Åland.

åkte in till Bleu moon bar på kvällen, inte lika lyckat kan jag säga... men det var trvligt att umgås med Patrik och Carina för en gång skull... eftersom Håkan var nykter p.g.a lilla vm i innebandy så körde han, så vid ett på natten så åkte vi nog hem...


På söndagen så kände jag mig lite bättre förutom lite bakfylla, men jag pallra mig i alla fall ut och skottade garageuppfarten, sen kom mamma och hämtade mig och körde mig till Emma eftersom min bil stod kvar där och sen direkt till jobbet och jobba kvällen...
väldigt seg kväll kan jag säga. längtade bara tills klockan skulle bli 22 så jag fick åka och hämta Melwin som var hos syrran.

Nyklippt var lill grabben också, Syrran hade fått sätta saxen i håret på honom för Johnni och han blev en helt annan kille ju, så stor :)

Idag så har det varit ganska så lungt, åkte in till stan för att köpa present till Ebba som har fyllt år, så nu har vi varit där på kalas, trevligt.


nej, tänke röja undan alla leksaker som Melwin hunnit dragit fram.


Kommer en bild på den nyklippta grabben också ;)



Inga kommentarer: