måndag 2 februari 2009

feber och hosta..

ja, det är vad min natt har bestått av.
började igår morse när vi vaknade, så var Melwin mer gnällig så jag tog en temp och det var 38,1 inte så högt så jag avvaktade lite med att ringa till jobbet. Vi tog en promenad till coop, lite frisk luft är ju aldrig fel.
på eftermiddagen så åkte vi till Dyvelsten och hälsade på kusinerna så dom fick leka lite, när vi kom hem så låg pempen fortfarande på 38 så jag tänkte att jag får se hur det är till morgonen. På kvällen somnade han utan problem i alla fall... bättre än vad han brukade göra eftersom han har krånlat lite nu på kväll och natt.
Men vi 03.30 så vaknade han och var kokhet, hade 39,5 i feber så det fick blir en panodil och lite vällingm passade på att ringa jobbet och ringde även Johnni(som jobbade natt) och berättade att det inte skulle bli något dagis.

På dagen nu så har han varit jätte dålig, hade 39,9 i feber även fast han hade fått panodil... var bara jätte häning, speciellt när Johnni kom och hämtade honom...
var jäkligt jobbit att han åkte ifrån mig, speciellt när han var så dålig... är väll något kvinnligt det där... Man vill gärna vara där...
hoppas bara att det blir bättre fort... blir i alla fall att ringa dit ikväll för att höra hur det går.

Nu har jag i alla fall fått städat och skurat och snart så ska jag iväg på träning.. första gången på evigheter. ska bli skönt också blir det förhoppningsvis natchos ikväll om allt går som planerat. gött de...

Ha de



matar Nova med en tom yougurt


mammas goa pöjk


Inga kommentarer: