torsdag 5 februari 2009

ledig...

Ja, idag så är man äntligen ledig från jobbet, känns som man jobbar hela tiden, men så är det väll.

Imorse så fick man ändå ställa klockan på ringning.. suck.. men det var det värt för att få sitta i en timme hos frisören och få bort allt slitet hår... mycket välkommet :)
passade även på att gå på stan en stund och sen blev det även lunch med Håkan inne i stan.

Nu så har jag precis kommit hem från en timmes promenad och innan det så var det en timmes spinning... känns skönt nu när det är över.
egentligen kanske jag skulle ta det lite lungt eftersom min hals inte är så bra men det är svårt när man väl sitter på cykel, finns ingen hejd på benen när man väl är där.

imorgon är jag också ledig.. kors i taket... (än så länge) vet inte riktigt vad jag ska göra men det blir nog inga större äventyr vad jag vet.

nej, fick ner några rader här i alla fall. inte dåligt de.
ha de

1 kommentar:

Anonym sa...

Du har blivit utmanad!
Kolla in min blogg...