söndag 22 februari 2009

Hockey.... och fest

ja, fredagen på jobbet efter att vi hade varit i Tyskland var riktigt rolig, hade mer energi än jag brukade, antar att jag var övertrött... :)
resan till Tyskland var lyckad i alla fall... fast mycket BIL :)
blev ju självklart stoppade och utfrågade i Tullen så det räckte och blev över... blev även en tur med Polisen på vägning så vi inte hade övervikt... Allt gick i alla fall bra.. förstörde bara tidsplanen.
kom hem vid 23 på torsdag kväll och då hade vi varit vakna från onsdag 05.30 till torsdag 23.30... pust...

Fredagen efter jobbet så blev det hem och sova i någon timme och sen iväg på spinning... sen blev det en tur hem till Wallan så vi åt lite mat.

I lördags så blev det ännu ett träningspass på morgonen... sen vid 14 så åkte jag till Wallan, vi satt där en stund för vi 15 så gick Bussen in till Hockeyn... Eftersom Nina inte fick barnvakt så fick Håkan ta med sig son Emil istället... nödigt att en biljett gick till spillo, fast det gjorde de i alla fall.. men men
Väldigt kul att gå på hockey i alla fall, var nog 5 år sen sist... MINST... man borde gå lite oftar för vilket dra de är :)
efter de så satt vi hemma hos wallan och drack innan vi gick upp Till Emma och Rickard och forsatte där... slutade med att vi sov kvar hos dom...

Idag så blev det inte mycket gjort eftersom jag började jobba 14... och lungt och gött har det varit här... underbart.,

fast nu längtar jag bara tills imorgon när jag får åka och hämta Melwin.. *LÄNGTAR* vill bara snosa och gosa....
fast först blir det ett arbetspass till.

ha en bra kväll för det ska jag ha.. blir nog en film när jag kommer hem

Inga kommentarer: