torsdag 12 februari 2009

Pulkaåkning

ja, idag efter att vi kom hem från dagis så blev det en åktur i pulkan... fast det blev Melwin i hela barnpulkan.. kanske skulle behövas en större men känns inte som jag vill köpa någon just nu... är ju inte bara och köpa saker längre, man får ju prioritera nu för tiden... men men.. kul var det i alla fall fast väldigt kallt.

ananrs idag så har det varit en hektiskt dag på jobbet... mitt i lunchen så blev det ett hjärtstopp så det var pådrag kan jag säga, tyvärr så gick det ju inge bra, men så är det ju oftast på sådana avdelningar som jag är på, de är gamla och sjuka...

nu sover Melwin som en stock, han är så sliten efter dagis, är väll full rulle där, ska bli skönt att vara ledig hela helgen i alla fall...
får se vad vi hittar på då... blir nog inga större utflykter mer än kanske en tur till Patrik och Carina om dom är hemma...
ÖB står nog med på listan också.

Annars under veckan har vi inte gjort något, Melwin har världens hosta så det var nära att jag blev hemma härom dagen men det gick bra, han hade ingen feber så det fick bli dagis i alla fall, och var och varannan unge har ju hosta i dom här tiderna så dagispersonalen var inte förvånade över de.

Lägger ut lite bilder från kalas och övriga bilder från veckan.

Ha de










födelsedagsbarnet Ebba och den fina tårtan





lite målning hemma


väldigt koncentrerad



pussgurkan mammas




VI :)







Inga kommentarer: