onsdag 18 februari 2009

Biltur...

Tänkte passa på att uppdatera lite här medans jag har tid...

Under helgen som var så var det lungt, blev bara massor av mys och slappa, vi var även till Henka och Susanne på fika en kväll. trevligt att få prata av sig lite om allt...

i måndags efter jobbet så kom Johnni och hämtade Melwin.. usch säger jag bara.. finns inget annat att säga :(

under veckan nu så har jag jobbat och idag så blev det även träning efter jobbet, skönt de. Nu ikväll så åker jag och Håkan till Tyskland för att inhandla lite sprit, ska bli kul och komma ut och göra något annat även fast det blir mest bilåkning... men men...
värre blir det nog på fredag morgon när jag ska upp och jobba.... pust....

har även stritt i telefon med syrran i stockholm... va ett tag senvi pratade men det var skönt att få höra andras åsikter om allt.... passade även på att prata bil med Daniel...

nej nog om detta, får räcka för ikväll
god natt

Inga kommentarer: