söndag 22 mars 2009

slut på Helgen...

ja, nu är det söndag igen och jag har precis varit och lämnat Melwin hos sin pappa... inge roligt men det måste ju göras.. har ävennu suttit och fört över lite pengar till behövande :)
nej, men nu har jag betalat Johnni för bilen så nu är det bara min bil, skönt att slippa byta bil hela tiden...

I Torsdags efter jobbet så åkte Jag, Melwin, Nina och Jesper till badhuset i Deje... alltid lika trevligt förutom att Melwin är mer vild än tam och tror han kan göra allt... men tyvärr är han lite för kort för att stå på botten....
efter det så åkte jag och Melwin hem till wallan där Håkan och några andra var.. dags för Hockey och lite mat... jätte god mat för övrigt... han vet vad han gör ibland Håkan.. haha...
Blev lite sent kom inte därifrån förrens vid halv tio på kvällen.. Melwin var väldigt trött så vid dyvelsten så slutade han prata med mig och sov hela vägen hem och sov även när jag klädde av honom och på med pyjamas sen var det bara att bära upp honom i sängen och han sov hela tiden.. då är man trött...

På fredagen tog vi dessto lugnare, inga större utflykter mer än att han var på dagis och jag jobbade, sen var det bara mys och god natt.. inte fel det heller ibland.
Igår på morgonen så kom Nina och Jesper med färska frallor till frukost... mycket uppskattat, så det blev en riktig Lördags frukost... inte ofta man har det. sen åkte vi alla in till stan och shoppade loss lite... kan man också behöva ibland... synd bara att det kostar pengar...

På eftermiddagen så åkte jag hem till mamma för Melwin skulle sova där... första gången hos mamma och det gick hur bra som helst. jag åkte till Walaln där det var hockey och Håkan hade även hyrt en badtunna som sotd på gräsmattan, så det var en riktigt lyckad kväll.

har jag fått lite uppdateratr också.. inte dåligt men det får räcka för nu

Inga kommentarer: