tisdag 24 mars 2009

Snö och Sol

Ja, det har verkligen varit snö och sol om vartannat känns det som. kan hålla sig till solen om jag för bestämma, är bara litte trött på snö just nu.

Igår så fick jag äntligen hämta min efterlängtade mobil som jag har köpt så det blev hem för att sätta på laddning, sen blev det en promenad runt Kil och sen direkt hem till Wallan för att kolla på Hockey.. Håkan var försås där också :)

ida´g efter jobbet så blev det solning, mycket skönt och sen hämtade jag Nova så vi gick turen runt Kil idag med och nu äntligen har jag fått ordning på mobilen... är ju inte det mest tekninska som finns, men nu fick jag över alla telefon nummer och bilder och musik och annat... så nu får mamma överta min gamla... kan hon behöva.

Idag på jobbet så har vi fått slita för lönen. 2 sjuka när jag kom och ingen som kunde jobba så jag såklart stod själv på min sida men som tur är så har jag ju en jätte duktig us-elev som fick känna på hur det är att jobba... slutade med att jag gjorde mycket av sjuksköterskans jobb... inge ovnaligt i och för sig men att ringa anhöriga brukar inte stå på min lista... men vad gör man inte i kristider.
måste ju bara säga att vi har en super bra chef (Leif) som gärna hjälper till med allt från nålar till morgon tvätt...

Nu får det bli tv en stund

Inga kommentarer: