söndag 8 mars 2009

Me & I party

Ja, nu har jag precis kommit hem från ett Me & I party som sandra hade ordnat.... var lite manfall kan man säga, det kom inte ens hälften av alla som skulle komma.. Men det blev en
T-shirt till Melwin med massor av grävskopor på... dyrt men det ska ju vara superbra kvalite.

I fredags så var vi lediga.. skönt för melwin att slippa vara på dagis hela veckan... så på förmiddagen så kom Håkan och vi åkte till Munkfortskroten där han skulle hämta någon bildel, sen åkte vi till Bergvik och åt mat... Passade även på att fixa en ny mobil till mig, var först till Expert men där fick man ju noll hjälp så vi tröttnade och åkte till BKE där dom har kösystem... det borde dom ha på fler ställen.
Fixade i alla fall en ny mobil med ett nytt lite billigare abbonemang... kan verkligen behövas.
Melwin fick också en mobil.. leksak dock :)

Igår så kom Nina och Jesper på fm och gjorde slingor på mig också satt vi och tölade lite, sen byttes dom av så Carina kom istället och hälsade på.. det var längesen hon träffade Melwin nu så det var på tiden... Melwin stormtrivs när någon bara koncentrerar sig på honom.. haha
sen blev det sängen för hans del så det blev lite skitprat för oss istället... var på tiden.. har en del att gå igenom... haha... nej så illa var det inte :)

På eftermiddagen så ringde jag Sandra och frågade om de ville passa Melwin över natten och det gick bra.. så jag åkte till Wallan och kollade på Hockeyn.. Håkan komefter en stund och även Nina kom, så det blev en bra kväll...

vid 09 imorse så hämtade jag Melwin så vi åkte hemoch mös lite innan jag skulle köra honom till Slottsbron.. han var så trött när vi kom hem så han kröp up i knäet på mig och somnade som en stock... sen var det bara till att åka.
Lämnade honom Hos hans Farmor eftersom Johnni sov efter nattarbete.
Melwin ville inte att jag skulle åka så det var tufft att lämna honom men det är det alltid.. blir bara värre och värre...
Usch...

Nej, ska lyssna vidare på lite youtube klipp här...
ha det gött

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag vet hur det är men det blir bara lättare å lättare....fast jag kan ju säga att det kan ta ett tag!! Blir bättre när han blir äldre...så kan man prata med honom i telefonen åxå.
Kram på dig!!