onsdag 11 juni 2008

uppdatering!!

nu var det några dagar sen man skrev här då.
dagarna går så fort också har jag jobbat hela tiden så jag har inte hunnit med.
men vi tar väll det från början :)

skrev i alla fall att vi skulle på kalas i söndags, Vi cyklade dit, blev melwins premiärtur på cykeln :)
tyckte det var lite läskit när vi satte dit honom men så fort vi cyklade så satt han och kollade runt...
(Lägger ut lite bilder sen...)
det blev jag som fick premiär cykla..
ananrs under veckan så har jag bara jobbat och Johnni och Melwin har varit hemma, förutom lite fotboll förstås.
igår fick jag mycket gjort här hemma, konstigt att man alltid får det när man ska passa tider. jag och melwin tog i alla fall en preomenad vid 10, sen när vi kom hem klippte jag gräset på framsidan medans melwin satt kvar i kärran...
sen in och fixade mat. blev potatis och fiskbullar.... mumma tycker melwin.. jag med så vi passar på medans pappa inte är hemma för han tycker inte det är lika mumm. haha....
sen så blev det fram med damsugaren, hann bara vardagsrummet innan melwin ville upp och sova... så upp i sängen och sen tog jag hallen och köket. skurade även allt. övervåningen fick Johnni ta när han kom hem(vilket han också gjorde, godingen) eftersom Melwin sov, sen så klippte jag även på baksidan också.... torrare gräs får man ju leta efter, skulle behöva lite regn, fast gjärna på natten :)
sen var det bara att hoppa in i duschen och gjöra sig iordning innan jag skulle till jobbet...
vilken dag.
och när jag kom hem på kvällen så fickjag börja scrappa ett kort till Johnni syrra som tar studenten på torsdag. blev inte färdig så får väll fortsätta sen eller ikväll.

idag hade jag tänkt att vi skulle åka och slänga lite skräp efter promenaden, kanske även ta en tur på kil och se om jag hittar några leggins till imorgon. vill ha ett par kortare och i bomull... kräsen... :)

ner, nu ska jag ta på Melle lite kläder och sen blir det frukost. kurrar i magen nu

Inga kommentarer: