måndag 16 juni 2008

helgen som varti...

så har hela helgen gått helt plötsligt..... det går ju så fort....
uppdaterar lite kort.

i fredas så var vi på sista babysimmet innan de stänger för sommaren. Melwin är mer vild än tam så fort han kommer i :)
tycker det är så roligt.
När vi kome hem så var Melwin helt slut, så vi tog en promenad, var ju "grissläppet" vid Mon, inte alls långt bort från oss, men jag kollade bara lite, vi gick hem till syrran istället och satt där och tölade, Melwin och Oskar satt i deras nya sandlåda och lekte lite....
sen var det bara hem och inta sängen i stort sett, Melwin somnade på bums eftersom sömnen inte varit på topp under dagen... blir så när man flänger runt överallt...

på Lördagen så Jobbade Johnni kvällen så han åkte vid 13. Melwin var trött i vanlig ordning vid den tiden så det blev sängen och det blev det för mig också kan jag säga, första gången på MÅNADER som jag lägger mig och sover middag, men det behövdes verkligen, kände att det fanns annat jag borde göra men jag tänkte att det tar vi en annan dag, inget brukar ju vara kris :)
välbehövlig vila var det i alla fall. :)

sen när vi hade vakna till så åkte vi hem till Emma och Rickard i Forshaga och hälsade på, var ett tag sen vi träffades.
passade på att boka en dag på lisseberg också... så kul :)
NOva badade i poolen och Melwin hängde över kanten och plaskade så hela han blev blöt. :)
godingen min..

igår tog vi det bara lungt, Johnni jobbade från 06 - 18 så jag och Melwin var bara hemma och tog det lungt, blev ju en promenad och en tur till affären, sen sov han mellan 13 -16 så då låg jag bara i soffan och läste en bok. den nya av Camilla Läckberg. så bra böcker, rekomenderar verkligen.
på kvällen så gick vi hem till Hneka och Susanne och tog ett buzz spel... kul...

gick hem i tid för en gång skull, annars brukar tiden rusa iväg när man har tevligt....
nu har JOhnni semester, har tidigt iår.... skönt....

NU sitter jag på jobbet, blev en cykeltur imorse, fast brrr va kallt det var.
blir cykeln de sista två dagarna nu, sen ska jag vara ledig hela sommaren, fast det är inte länge kvar känns det som.... optimisten jag... haha

idag så ska alla fall Melwin sova hos farmor, hon ville väldigt gärna det eftersom de åker till Danmark sen och är nog där i någon månad....
så jag och Johnni ska till mongolien och äta... mumma... men först så ska jag till optikern och sen få luggen tillklippt...

så nu träffar jag inte Melwin förräns på onsdag efter jobbet vid 14.... kommer längta ihjäl mig, han sover ju imorgon när jag komme hem från jobbet, får nog gå in och snosa lite på honom när jag kommer hem...

nej, får fortsätta geja lite..

Inga kommentarer: