tisdag 3 juni 2008

Shoppat och tändläkaren

imorse så låg vi och sov till klockan var tio, så skönt kände jag... Melwin somnade om som en stock efter välling... tog av honom pyjamasen så det var kanske inte så varmt... skippade i alla fall morgonpromenaden eftersom vi inte hade ätit frukost förräns vid 11. Åkte till stan i stället... blev lite nya klädr till Melwin.... t-shirt och shorts. har lite dåligt av det och det behövs ju i denna värmen vill jag lova.
Köpte även badbilen som var slut sist, men nu fanns den, har ju inte hunnit inviga den än, men det blir säkert imöra.
Vid 16 så åkte jag iväg till tandläkaren för att laga hål, så nu är jag bedövad i halva näsan och munnen ändå till örat. INTE skönt kan jag säga. sist så satt det ju i jätte länge så det blir nog ingen mat för min del. tur att jag fick lunch inne i stan :)
men nu var det gjort i alla fall. Mina skattepengar försvann lika fort som dom kom in på kontot. Hoppas nu andra har dom kvar lite längre.. haha..

Igår så gick vi till bvc på morgonen för vägning. Dom bjöd på korv och fika så vi blev kvar ett tag. mums... växer gör han så det knakar... han har ju sin egen kurva som han följer...
sen vid 14 så var det jobb dags.
inte kul kan jag säga att stå inne på shell när ac har pajat. det var 34 grader och chokladen flöt och jag med kändes det som.
hoppas de har fixat den till helgen annars blir det inte kul. ska ju vara lika varmt hela veckan...
pust säger jag.

Nej, nu kommer Johnni och Melwin hem. Johni har tränat så Melwin följde med till farmor en stund.
så nu är han nog sugen på välling.

ha de

Inga kommentarer: