onsdag 18 juni 2008

slut jobbat :)

så har man gjort sista dagen på jobbet nu då.
känns oerhört bra, känner att det ska bli skönt att vara ledig resten av sommaren...
passa på att umgås så mycket som möjligt med Melle :)
saknade honom så mycket förrut, hade ju inte träffat honom på två hela dagar... usch va länge, kramade och gosade LÄNGE efter att han vaknade. märktes också på honom att det va ett tag sen, va lite extra mammig :)
tur att han har haft pappa i alla fall.

idag medans jag jobbade så var Melwin med pappa till tandläkaren, det hade gått jätte bra, han fick en ny tandborste och en leksak. snäll tant :)

sen på kvällskvisten så tog hela familjen en cykeltur ner till syrran och hälsade på, Johhni hade Melwin bak, och jag hade Nova i korgen fram.... hon satt där så nöjd...
tur att man har liten hund ibland.

Nu så har jag röjt undan här hemma, blir inte gjort så mycket när man jobbar, Johnni gick över till grannarna för att titta på fotboll, får väll hoppas att sverige tar hem detta nu... det har jag tippat i alla fall...
jag ska nog också ta och gå bort en sväng och töla lite, sen blir det sängen...

I måndags så var ju vi som skrivet ute och åt, trodde först till min fasa att mongolian hade stängt för somaren men som tur va så var det öppet, Johnni var på score med en kompis och spela biljard innan så jag var till optikern och sen fick jag luggen till klippt, passade även på att gå lite i affärer, var inne på cubus,är ju inte så ofta man är där uti nu för tiden, man håller sig antingen på bergvik eller inne på mitt i city... hittade mig i alla fall ett par lägre shorts och två långa toppar och en kofta... är ju ganska så billigt där också, perfekt för en annan :) haha

efter att vi tryckt i oss buffe på mongolian så blev det bio. "the happening" ingen höjdare som vanligt när man gör sig till för att gå på bio.
tyckte vi lika gärna kunde passa på medans det var möjligt.
men men, man har ju slösat bort oändligt många timmar framför dåliga filmer... man måste ju se klart dom också....

nej, tillbaka till livet :)

Inga kommentarer: