lördag 28 juni 2008

Regn, Regn, Regn,


kan det inte bara bli sol, sol, sol någon gång, det är ju sommar.... i vanlig ordning i sverige
jag som köpte massor av shorts till Melwin... mycket användning man har fått av dom.. INTE
men jag tror stenhårt på nästa vecka... håller tummarna....


imorse så vaknade jag av att Johnni pickade på mig och frågade om jag hade gett melwin välling, men det hade jag ju inte och Klockan var 09 då. så han hae sovit från 19.30 till 09.00 och inte ätit välling... vilken sömntuta, han fick i alla fall komma och lägga sig brevid oss och käka vällingen. så mysigt...


idag så ska vi fortsätta på altanen så golvet blir färdigt, Johnni började igår efter att ha kört hem allt virke från bygg max.. trodde aldrig vi skulle komma hem och Melwin va inte särskillt road...

så idag så blir det bara pyssel hemma skulle jag tro,´kanske tar oss en tur till mormor sen... skulle ju egentligen ha varit till lisseberg idag men kompisen fick inte ledigt från jobbet, så iår blir det nog inget...
nej, nu ska vi ner och äta frukost och sen blir det en promenad..





Inga kommentarer: