fredag 13 juni 2008

Glömde ju...

berätta att vi har fått dagisplats åt Melwin, blev där vi hade önskat som första val, ligger väldigt nära där vi bor.
fick Ångest kan jag säga, fast väldigt glad att det blev där vi ville ha, och när vi ville, blir 1 september han börjar...
Kan inte förstå att han snart är 1 år och ska börja på dagis, han är ju fortfarande min lilla bäbis känns det som, HELT otroligt vad fort det går, man tänker inte på det medans man är mitt upp i allt...
Vi ville ju också han skulle komma in på dagis ganska så fort, tror att det är ganska nyttigt för barnen att lära sig allt vad dagis innebär.
blir ju inte att vi lämnar honom varje dag ändå. jag har ju inte ens något jobba att gå tillbaka till så då blir det ju bara 15 tim/veckan...
men jag får ändå ångest...... men någon gång måste ju det hända, har ju inte precis råd att vara hemafru... haha...

från det ena till det andra så fick Melwin ett brev igår om att han ska vara hos tandläkaren nästa vecka... förstå vad fort det kommer att gå....
ska redan vara hos tandläkaren..
blir pappa som får följa med eftersom jag jobbar den dagen...

nu tror jag inte att jag glömt något mer..
ha det

1 kommentar:

Anonym sa...

Håller med dig om at6t det gått alldeles på tok för fort! Har oxå ångest över det här med dagis och allt där till! =(( Kanske dags för sykson snart? hihi =)