fredag 6 juni 2008

nationaldagen!!!

idag så har man varit uppe med tuppen. ovanligt i mitt fall, särkillt är man har en liten som sover bra på morgonen,
började i alla fall jobba 09, men under veckan så har jag gett mig f**n på att cykla till forshaga och mycket riktigt så gjorde jag det. därför var jag uppe halv 7 redan. hade ju ingen aning hur lång tid det skulle ta så jag ville vara ute i god tid. vill ju inte komma sent. så jag cyklade vid 7 och var framme 7.40...
så jag hade 1 timme och 20 min på att öppna... haha... nu vet jag det. tänkte cykla hela helgen, fast idag så kommer Johnni och hämtar mig för vi ska grilla i slottsbron vid 16. blir lite ont om tid om jag ska cykla hem också...
jag hade gott om tid på mig att grjja här innan jag öppnade. imorgon åker jag nog lite senare.. haha..

Igår så var det en underbar dag... vid 10 så gick vi ner till fryken. där var mamma, susanne med barn, och syrran med barn. de har ju haft skolavslutning i Kil redan så vi fikade och barna badade... så lite kallt ut, men till slut så kom dom att i... brrr. själv väntar jag nog ett tag till...
mycket trevligt i alla fall. sen åkte vi till stan och inhandlade en cykelstol + hjälm, så snart tänkte vi tar premiär turen på cykel, får se om vi hinner denna helg, jag jobbar ju varje dag... :( tråkigt när det ska bli kanonväder hela veckan...
Igår skulle vi även ha varit på fiak med mammorna (och pappor) men vi fick tyvärr avboka eftersom Melwin har varit dålig i magen ett tag och det vblev värre under onsdagen så jag ville inte dra med mig något...
igår var det lite bättre men vi får se hur det gåt.
köpte majsvälling åt honom, ska ju vara bra för magen vid diarre.

under helgen blir det nog inte å mycket annat än jobb... tyvärr men nu är det inte många dagar kvar. sen ska jag ta sommaren, bäst att passa på, inte länge kvar tills man måste börja jobba... pust å stånk...

ha det gött i värmen

Inga kommentarer: