fredag 13 juni 2008

Trött och Student

Nu måste jag erkänna att jag börjar bli trött och sliten.
har ju jobbat 6 dagar i rad,
kan ju inte påstå att jobbet sliter ut en, det här jobbet är ju ingenting emot vad jag är van att jobba med, men det är ju mer att man håller på pecis hela dagen, är ju inte riktigt van det än.,

och igår när jag va ledig så var det full rulle HELA dagen, upp tidigt för att göra sig i ordning eftersom vi skulle på student klockan 11 i grums kyrka,
Johnnis syrra som tar studenten,
sen var det ju mat och tårta m.m
så jag åkte därifrån vid 17, kände mig bra trött när jag körde hem, Johnni åkte till jobbet, var ju tvungen att handla också.... tråkigt....

åkte även förbi syrran och lämnade tillbaka ett par byxor jag lånat. blev kvar där ett tag och töla, sen när vi kom hem så var klockan 19.30 tror jag,
då var det på med pyjamas och välling till Melwin som var minst lika trött som jag. han somnade på bums, blir inte lika mycket sömn när man är borta och härjar runt.

Och nu sitter jag här på jobbet igen, skulle igentligen ha varit ledig men de behövde verkligen hjälp så jag fick ställa upp några timmar, blir bara mellan 8-12
fast sen när man kommer hem så är det ju inte bara att slänga sig på soffan precis :(
Jag och Melwin ska iväg på babysim, är sista gången idag så jag känner att jag vill iväg.

det är hårt att ligga på topp :) haha.

nej ska jobba vidare här.

Inga kommentarer: