fredag 3 juli 2009

Skara, sommarfest m.m

Ja, nu var det ett tag sen jag bloggade igen, har inte haft så mycket tid måste jag säga,

i fredags efter jobbet så bar det av till Emma och Rickard på lite kalas, NIna var också med, satt där och töla, grilla och drack, sen fick vi den jlusa iden att åka taxi in till inre hamn, blev där i några timar innan det blev taxi hem till Emma och Rickard igen, Johan och Nina följde också med, där blev det lite nattmat och bad i poolen.

Lördag morgon var väldig seg mste jag säga, men vid ett så åkte jag till Siggerud(mormors och morfar hus) där det väntades hökörning, fick bort baksmällan i alla fall när man som ensam tjej stod i ladan och slängde höbalar :)
Men innan vi drog igång så åkte jag till grums och hämtade Melwin så han var också med, efter det så blev det ett kvällsdopp i fryken, Så skönt, det tyckte Melwin med som bara gick rakt ut :)en riktig badkille är de.

Sen blev det hem och packa för på söndagen så åkte vi till skara sommarland, Henka med familj var också med, så hela söndagen tillbringade vi inne på sommarland där det var jätte mycket folk och väldigt varmt, Melwin som är helt badtokig åkte ruchkana så det yrde vatten om honom, helt tokig, efter sommarland så tillbringade vi kvällen inne på campingen och vid stugan, och på måndag morgon fick vi sällskap av Håkan som kom ner på Motorcykeln, vi var inne på sommarland hela måndagen också ännu varmare då... pust... men gött..
Tisadag så blev det till att städa ur stugan och checka ut, stannade vid göta kanal och kollade och åt glass sen stannade vi även efter vägen vi en sjö och badade....
kan lova att Melwin somnade som en stock på kvällen :)

onsdag blev det jobb på shell för min del, och sen sommarfest med avd 23 hos Jessica på Hammarö, så Melwin sov hos JOhnni den natten så jag slapp skaffa barnvakt. Va en mycket lyckad sommarfest där vi spelade brännboll, åt mat och lekte lite lekar och sjöng... roligt att träffas utanför jobbet.
Sov hos Emma och Rickar dpå kvällen eftersom jag ändå skulle upp och jobba på shell dagen efter.
Så nu siter jag här igen, cyklade faktiskt hit idag, länade först Melwin på dagis och sen blev det en cykeltur till Forshaga, har tänkt cykla hela nästa vecka också... gratis motion.

bilder kommer lite senare när jag har tid för detta.
Ha de

Inga kommentarer: