fredag 31 juli 2009

fredagskväll med kräftor

Idag fyller Melwin 2 år.. grattis till min stor kille, med i vf är han såklart också :)

klarade mig igenom jobbet igår i alla fall, gjorde det jag skulle och lite
till, fast direkt Håkan klev innanför dörren och fick se mig så frågade han om det blev hårt igår? TACKAR syns de så väl.. ja fick jag till svar..
vad gör man... när jag skulle skuta för dagen så kom Håkan upp med en cykel och frågade om jag ville köpa den för 1000kr, helt ny... kanske inte rätt läge ekonomiskt men de är ju inte alltid man får ett sådant bra erbjudande, så jag fick en cykel med mig hem... vid 16 så åkte jag till Grums och hämtade Melwin... snosade på honom rejält ska jag säga... stor har han blivit också och strir som bara den, inte för att allt gå att förstå men han försöker i alla fall, åkte till skutberget till min faster, där mina kusiner var på beök, inte varje dag man träffar dom så de blev tårta och lite kakor, sen körde jag hem Melwin till hans farmor och farfar.
sen så blev det till att handla räkor (fick inte nog) och åkte hem till Patirk och carina, vi fick töla av oss lite och äta räkor sen blev det en film så körde Patrik hem mig på kvällen eftersom vi drack vin.

Idag så kom Nina på fm, så vi satt och töla lite tog en tur in till stan och sen Fif för att lämna tillbaka filmerna, sen följde jag med mamma till Ö&B där vi köpte oss en varsin damsugare (på tiden) plus lite saker till melwins kalas på måndag.
sen så tog jag min nya cykel på en åktur till Patirk och Carina, är ca 1,5 mil dit... välbehövligt så nu så ska jag snart åka till Henka och Susanne och äta kräftor.. jag och skaldjur.. mumma


bilder från räkkryssen också


jag och Inger disskuterar livet

Jessica och jag röjer, Nina tittar lite fundersamt på avd vi håller på med


1 kommentar:

Nathalie sa...

Grattis till Melwin på 2 års dagen! jisses vad det går undan,våra killar börjar bli stora =) Hoppas allt e bra med er? kramis