söndag 26 juli 2009

VARFÖR???

ja, nu har det gått en vecka till. har spenderat mycket tid hos emma, blivit en del motion i form av promenader och inlinesåkning.... mycket kul.

i tisdags när jag kom hem från Emma på kvällen så fick jag ett sms där Håkan frågade om jag ville komma till Myrre och bada badtunna och det kunde jag ju inte säga nej till, var där ett bra tag, sen åkte Håkan och jag in till stan, skulle bli nattmat men det blev det inte.... släppte av honom hemma hos sig vid 05 på morgonen.

Onsdagen var ganska så lugnt, hämtade gräsklipparen hos mamma så det blev klippt, trimmat och krattat :)
på kvällen kom Håkan på motorcyklen så vi åkte en sväng, stannade i grums och åt på pizzerian, inte så dumt de.

I fredags så var det 35-års fest för Rickard, fast först jobbade jag på macken mellan 14-17 var i alla fall en riktgit lyckad kväll, med mat och bad i poolen, dock drog Håkan i mig med kläderna på.... tur att man hade mer kläder med sig.

igår var det en lång dag. jag, emma och Rickard tog oss upp på cyklarna vid 10 och åkte till grossbolshallen där åsmyra hade innebandy match som dom självklart vann :) började dagen med korv och öl... pust.. förberedelser inför parken senare på kvällen som åsmyra har arrangerat....
så var det färdigt pratat om de.
och just där så känns mitt liv som en jävla.........

Inga kommentarer: