torsdag 16 juli 2009

Sista veckan med grabben..

Ja, snart har det gått 3 hela veckor med lillgrabben hemma, har gått fårvånansvärt fort, utom denna veckan, men vi har hållit oss sysselsatta ändå :)
igår på fm så var vi till Nilsby och hämtade upp Carina och sen la vi oss vid fryksta, väldigt kallt i början och iskallt i vattnet, men lagomt till Syrran och Oskar kom ner så kom solen fram och det blev riktigt gött, melwin blev tillockmed röd på axlar... sen efter några timmar där så åkte vi till mig så Melwin fick sova och vi la oss på altanen och sola och töla av oss lite.
så ringde dom från vc i Kil och berättade att hanhade Staffolycocker i såret på foten så de fanns pennicillin att hämta ut men han behövde inte ta det om inte såret blev värre, men eftersom Melwin ska till Danmark med sin pappa på måndag så tyckte jag det var lika bra att han blir behandlad ifall det händer något där nere, så imorgon ska jag hämta ut de på apoteket, fanns ju inte hemma i vanlig ordning.

Idag så var det lugnt på fm, tog en promenad på morgonen eftersom jag har nova i några dagar, kanske bara till imöra vi får se hur länge de skulle vara borta.
efter Melwins sovstund så åkte vi till Emma och Badade i poolen, alltid lika gött :) nova fick sig också ett litet dopp :)
lika badtokig hon som Melwin.

Nu har jag precis lagt Melwin, tror inte han sover, tyckte jag hörde hans ljuva stämma jämt nyss.. och ja det gjorde jag :)

ha de

Inga kommentarer: