fredag 10 juli 2009

1 Dag kvar

Ja, idag gör jag sista dagen innan jag har 3 veckor semester. fast känner jag mig rätt så blir det säkert någon mer jobb dag på shell om det behövs.

under veckan så har det varit väldigt lungt, i onsdags efter jobbet så hämtade jag Melwin sen åkte vi in till stan och köpte present till Patrik som fyller 30 och Rickard som fyller 35. sen blev det mat på mc donlads också köpte vi med mat till Håkan och åkte till macken med det eftersom han inte ätit på väldigt länge... snäll va? :)

igår när jag cyklade hem från jobbet så kan jag säga att jag var genomblöt innan jag hann igenom Forshaga, så när jag kom hem så rann det av mig och jag hade till och med russinfingrar... då är det illa...
idag blev det bilen, kände inte för att se ut som en dränkt katt när man kommer till jobbet, hem spelar ingen roll... men men trök väder...

annars så är det som vanligt, mitt liv suger periodvis....

hade

Inga kommentarer: