torsdag 30 juli 2009

Räkkryss...

I Tisdags så fick Nina och jag för oss att åka till örebro och shoppa så de gjorde vi fast det var dåligt med shoppingen bara. hittade inte så mycket med lite fick vi med oss hem i alla fall, sen när vi kom hem så tog jag och Emma oss en tur på inlinesn, va lite ringrostig, måste varit efter helgens alkoholintag :)
sen på kvällen så kom Nina hem till mig och det blev varma mackor och en film.... fast de var nära att de inte blev någon film eftersom min dvd krånglar hela tiden, dags att införskaffa en ny tror jag men de har jag sagt länge nu....

Igår så drog vi iväg på en räkkryss med avd 23, eller i alla fall delar av oss, fast först på dagen så jobbade jag till 14, sen kom Nina och hämtade mig och vi tog en vända på stan innan vi gick hem till henne och gjorde oss en varsin drink, sen vid 18 så knallade vi ner till inre hamn där båten skulle gå ifrån... trevligt var de och gött med räkor:)
sen så var vi ett helt gäng som stannade kvar i hamnen och röjde lite, sen vid tolv så gick jag och Nina till röda rummet där min bror va,
sen strax före två så kom Johan och hämtade oss så jag fick skjuts till Forshaga eftersom jag skulle sova hos min "familj"

07 imorse ringde klockan då var de bara att masa sig upp och knalla ner till shell och öppna, lite seg har jag varit men det är ganska så lungt ändå,
efter jobbet är det tänkt att jag ska hämta Melwin i några timmar och åka till min faster för min kusin som bor i stockholm är här så det blir lite fika....

nej, ska nog gå och dränka mig tror jag :)

Inga kommentarer: