tisdag 7 juli 2009

Ny arbetsvecka igen!!

Ja, nu är det ännu en ny arbetsvecka, dock min sista innan semestern :)
fast i min mening så har jag redan börjat semestern, är så skönt att slippa vården ett tag, man behöver de, att stå på shell är bara roligt, träffa lite folk och chefen så klart :)

Igår började Melwin på det nya dagiset, de på vårat område har ju stängt igen för gott och flyttat upp till dalliden, så nu blir det bilden till dagis,
igår morse så var jag ute i god tid till dagiset eftesom jag inte visste hur han skulle reagera när allt var nytt, men Maggan från förra dagiset var där och tog emot honom så det gick bra, och imorse så var det en ny fröken men det gick bra ändå. Alltid skönt när man kan lämna dom utan ramaskri...

så efter jag har lämnat Melwin på dagis så blir det hem och slänga sig på cykeln och cykla till shell i Forshaga, har tänkt gjort det hela veckan och än har inte vädret stoppat mig fast det har regnat.
tack igår babe för en efterlängtad massage på jobbet :)

hade

Inga kommentarer: