tisdag 4 augusti 2009

Kalas för grabben....

Nu har det gått några dagar igen,
I Lördags så blev det party på kvällen, Nina kom och hämtade mig så åkte vi in till hennes kompis Jenny, satt där och töla lite innan det blev en taxi in till stan, jag och Nina gick in till Ankan och de andra gick till koriander.
Träffade självklart Daggert och Johnni det första vi gjorde också var ju självklart min kära broder där(Fredrik) och hans kompisgäng...
Nina gick hem lite före mig på natten och jag följde med bror och några till Timmis där min SNÄLLA broder ville bjuda mig på mat så det blev en kycklingrulle, sen kom ju våran ännu snällare mamma in och hämtade gänget och körde oss hem.. TACK mamma, världens bästa.

Söndagen började med en rivstart, ställde mig och bakade chokladbollar (ursäkta ordet) och damsugade överallt (helt i onödan)
sen åkte jag till susanne och Henka och tölade lite innan jag började på shell vid 16-21, sista dagen på semstern också...
gav som förslag till Håkan när han kom hem från uddevalla om vi skulle ta en tur på inlines efter att jag stängt... kanske blev svaret men precis när jag var färdig så kom han på inlinesen så vi tog oss en tur till Dyvelsten (Till sus och lämnade jobb nycklarna som hon skulle ha...) och tillbaka, satt på bänken en stund och prata lite.. behövdes.

igår då så var det första dagen på jobbet och det kändes som man aldrig varit därifrån.. bara att börja hugga i igen...
efter jobbet när jag kom hem så stod mamma och gjorde tårta för fullt, Julia och Hannah hade gjort de finnt i carporten och dukat upp eftersom det regnade då och då.. TACK än en gång vet inte hur jag skulle hinna annars, johnni kom i alla fall med Melwin strax före fyra... underbart att ha honom hemma igen.. :)
Halv fem så var det ju kalas, med tårta och presenter... blev lite leksaker och pyssel och av syskonen så blev det pengar så Melwin och jag ska åka in till ikea och köpa en stol till honom för de.

idag efter jobbet så hämtade jag Melwin också åkte vi till Emma och åkte inlines, Melwin satt i kärran. tölade lite med Håkan medans Emma underhöll Melwin.. TACK :)

nu så är det i alla fall städat efter röran sen igår, blev damsugat (igen) och skurat golvet, ska bara bära in alla bord och stolar som jag lånat av föreningen, har inte kommit åt nyckeln idag så det får väll vänta tills imorgon.

bilder kommer
ha de

Inga kommentarer: