söndag 30 augusti 2009

Lerduveskytte

Igår så var det den årliga lerduveskjutningen med Nisse i Frykåsen, och för första gångens å var jag med och provade, Melwin var också med såklart och även Johnni var med och skjöt.. vi var väll runt 25 personer som var med.. Riktigt kul trots att jag kom sist.. trodde inte jag skulle träffa någon så det gick ju bättre än vad jag trodde.. JOhnni vann allt, så många missar som han hade hade jag träffar.. haha.. inte dåligt...

Sen så körde jag hem Melwin till mamma där både han och jag skulle sova fast mamma körde tillbaka mig på kvällen för det skulle bli fest nere vid vattnet med grillning och trubadur (Sandra såklart)
en riktigt lyckad fest och jag var ju såklart kvar till sist fast klockan va inte så mycket när mamma hämtade mig..

Idag så har det varit värre... längesen jag va så dålig... vi har i alla fall varit hos mamma till fem sen åkte jag till shell och pratade med Karin om jobb och nu så sover Melwin som en stock....

det har ju varit jobb precis hela veckan så varje dag har han varit på dagis och det syns att han blir trött.. i fredags så gick Julia och hämtade honom för jag och Håkan skulle äta mat på bergvik, sen var jag även och inhandlade hörselskydd till igår vid skjutningen och det behövdes...

under veckan så är det jobb, bara ledig fredag och så blir det lite dubbel jobb, ska jobba mån och tis kväll på shell än så länge så tar jag nog även något pass under helgen.. Melwin åker ju till johnni imorgon....

ne ska inta soffan nu

Inga kommentarer: